Saturday, September 24, 2016

Individuele Ontwikkelingsplan (Gop ) Monsters Vir Besige Bestuurders

Individuele Ontwikkelingsplan (GOP) monsters vir besige bestuurders Deur Dan McCarthy. Bestuur en Leierskap Expert Dan McCarthy is 'n kenner in leierskap en bestuursontwikkeling. Vir meer as 20 jaar Dan het gehelp om duisende leiers en aspirant-leiers die verbetering van hul leierskap vermoëns. Dan het oor die oor Management webwerf in April 2014 van John Rey, 'n bestuur kundige wat baie van die artikels wat op die webwerf geskryf. Ek kry dikwels gevra deur bestuurders vir 'n voorbeeld van 'n voltooide Individuele Ontwikkelingsplan (GOP). Op hande, ek haat dit om 'n "voorbeeld" te voorsien, want ek is bang te veel van hulle sal net die voorbeeld kopieer en nie genoeg gedink daarin sit. Aan die ander kant, het ek gevind dit is presies hoe besig bestuurders lyk die proses beste leer - deur net hulle wys wat 'n voltooide GOP lyk. So vir almal van julle wat terminaal besig, ongeduldig, en 'n vinnige-studie bestuurders, hier is twee voorbeelde van die bestuur GOP. Lees verder Onder Top 3 Sterk: 1. Funksionele en nywerheid kundigheid Lees verder Onder Dit sou 'n paar van my bestaande sterkpunte te benut en laat my toe om ondervinding in die leiding van verandering en strategiese denke te verkry. sowel as leer oor ander funksies maatskappy. Tydsberekening: volgende week, vir 'n moontlike 2de kwartaal projek Koste: Geen, net my tyd, ander, projek koste 2. Stel 'n maandelikse, een uur oproepe met Joe Smith en Jen Lopez. Hulle het albei het ervaring voorste projekte soos hierdie en bereik uitstekende resultate. Koste: Geen, net my tyd 3. Neem 'n kursus in leidende strategiese verandering. Gaan 3-4 sakeskool 3-5 dagprogramme. Tydsberekening: Hierdie kwartaal. Koste: ongeveer $ 8-12K 4. Lees die volgende boeke: - Leading Change Tydsberekening: een boek per maand Koste: ongeveer. $ 20 elk, minder vir e-boek. 5. Neem 'n 360 leierskap assessering vir verdere insig in my ontwikkelingsbehoeftes. Inkorporeer nuwe insigte in my GOP. Review met uitvoerende afrigter


No comments:

Post a Comment