Friday, September 30, 2016

Individuele Opleiding Plan Sjabloon Voorbeelde

3.2 Individuele leerplanne Page Content Individuele leerplanne Die volgende proses, en die gereedskap verskaf vir die ontwikkeling van individuele leer Planne kan jou help met die profilering en ondersteun studente met taalprobleme. Die omvang van taalprobleme die student se sal bepaal watter een van die prosesse gebruik word. Dit is raadsaam by die ontwikkeling van 'n individuele leer Plan (ILP) om 'n spesifieke beplanning en implementering volgorde volg. Fase 1: Die identifisering van behoeftes van die student se Onderwysers te bring om 'n ILP kundigheid in die ontwerp en lewering van 'n kurrikulum program. Onderwysers is ook in staat om te identifiseer en sinvol te skakel met ander (bv ouer / voog / versorger, konsultante) wanneer profilering sterkpunte, vaardighede 'n student se leer voorkeure en vermoëns, en die identifisering van die mees geskikte leerstyle. Professionele leeraktiwiteite Gebruik reflektiewe leer tegnieke Dink aan jou studente. Wat kennis van hul sterkpunte, vaardighede, leer voorkeure en vermoëns het jy? Wat ander opvoeding benaderings jy reeds weet wat jy kan bring om 'n ontleding van hoe om aan 'n student se leerbehoeftes (bv opvoedkundige taksonomieë, leerteorie, ens)? Kinders en jong mense het voorkeure vir die wyse waarop hulle inligting te interpreteer, verbande tussen leer en te demonstreer dat leer. Groot verskille in leerstyle sluit leer deur te eksperimenteer, weerspieël, doen of gevoel, en individueel of in 'n groep (SSG Riglyne, 2008) leer. Professionele leeraktiwiteite Gebruik reflektiewe leer tegnieke 'N instrument wat ontwerp is vir gebruik tydens die voltooiing van 'n ILP is' Resource 3.4 Die verstaan ​​van die student se (DEECD 2008e, p. 10) [12]. As jy voltooi Resource 1.1 (Module 1.1) of Resources 3,1-3,3 (Module 3.1) aan 'n student in die klas profiel, neem dat die data en probeer om dit in te sluit in die hulpbron 3.4. Dink oor enige gapings wat oorgebly het en hoe jy kan voltooi hierdie. As jy nog nie 'n profiel van 'n student met taalprobleme (met behulp van die hulpbronne wat in Module 1.1 en 3.1) voltooi het, kan jy wil om te begin met behulp van Hulpbronne 3.1 en 3.3 Fase 2: Die bepaling van aanpassings wat gemaak moet word om die kurrikulum 'N ILP kan gebruik word om die jaarlikse, lang - en korttermyn opvoedkundige doelwitte vir studente met taalprobleme stel. By die opstel van doelwitte vir 'n student, behoort 'n onderwyser of 'n SSG hierdie beginsels te oorweeg: doelwitte moet toelaat dat die student om deel te neem in hul klaskamer programme doelwitte moet gebaseer wees op kurrikuluminhoud en ervarings soortgelyk aan dié vir dieselfde ouderdom eweknieë doelwitte moet ten volle inklusiewe waar moontlik wees alle partye moet saamstem oor die doelwitte die doelwitte moet ook 'n prioriteit vir die student in doelwitte moet bou op die sterk punte en vaardighede van die student jaarlikse, lang - en korttermyn-doelwitte moet onderskei word doelwitte moet haalbaar, en kan gemonitor en geëvalueer word. Professionele leeraktiwiteite Gebruik reflektiewe leer tegnieke Dink na oor en / of bespreek elkeen van hierdie beginsels. Moenie huidige programme vir studente met taalprobleme in jou skool voldoen aan elk van hierdie beginsels? Indien nie, wat dalk nodig in jou huidige praktyke te verander? Gebruik reflektiewe leer tegnieke 'N nuttige instrument is ontwerp om gebruik te word by die voltooiing van 'n individuele leer Plan is' Resource 3.5 Doelwitstelling (DEECD 2008e, p. 12) [12]. Die gebruik van kennis geïdentifiseer tydens die voltooiing van Table 3.2.1, pas die sjabloon om drie doelwitte te identifiseer in elke blokkie van die sjabloon. Fase 3: Voltooiing en implementering van 'n individuele leer Plan 'N ILP definieer tipies wat moet geleer word, prioriteite vir die inhoud wat onderrig moet, en toepaslike pedagogieë. Daar word aanvaar in 'n ILP dat die onderrig kan plaasvind by die huis, in die klaskamer, tydens ontspanning en wanneer die student betrokke is by gemeenskapsaktiwiteite. Professionele leeraktiwiteite Gebruik reflektiewe leer tegnieke Oorweeg 'Resource 3.6 programbeplanning (DEECD 2008e, p. 14) [12]. Hoe kan jy die sjabloon vir 'n student met taalprobleme met behulp van die doelwitte wat jy in die vorige aktiwiteit voltooi? Gebruik reflektiewe leer tegnieke, deel te neem aan collegiale professionele ontwikkeling As jy deelneem aan 'n collegiale professionele leeraktiwiteit, bespreek hoe, indien 'n student spesifieke probleme met die gebruik van fonologiese konvensies korrek het, kan jy dalk die probleem definieer, te kommunikeer met ander sodat hulle leer kan versterk, en definieer aktiwiteite om die leerprobleem te verbeter . Gebruik van hulpbronne 3.4 om jou bespreking fokus. Die bepaling van organisasie strategieë Organisatoriese strategieë kan gebruik word om studente met taalprobleme te ondersteun. Hulle moet identifiseer wanneer, waar, deur wie, en met wie die kurrikulum is om gered te word. Tabel 3.2.2 Organisatoriese strategieë Hoe om te skryf 'n Groot Individuele Ontwikkelingsplan (GOP) 'N Individuele Ontwikkelingsplan (GOP) is 'n instrument wat help om die ontwikkeling werknemer te fasiliteer. Dit is 'n tweerigting-verbintenis tussen 'n werknemer en hul bestuurder oor wat hulle gaan doen om te groei. GOP word dikwels gebruik as 'n manier om die ontwikkeling van leierskap ry. Organisasies soos hulle, want hulle is sigbaar, tasbare bewyse dat die ontwikkeling van leierskap plaasvind. Hulle kan gemonitor word en opgespoor as 'n maatstaf van vooruitgang, wat gebruik word as 'n manier om verantwoordelikheid vir ontwikkeling te dryf, en die belangrikste, indien hulle goed geskryf en ernstig opgeneem, hulle regtig werk te doen. Siek trekking op my ervaring van het gehelp honderde leiers skryf GOP, met behulp van hulle vir my eie werknemers, sowel as my persoonlike ondervinding met my eie GOP (Reël nommer 1: As jy gaan iemand anders skryf 'n GOP help, youd beter het huidige een jouself). Hoe om te skryf 'n Groot Individuele Ontwikkelingsplan (GOP) 1. Begin met 'n doel; het 'n rede om te ontwikkel Daar moet 'n soort van rede om te ontwikkel. As Theres geen rede om te verbeter of geen motivering, Theres dan geen rede om 'n GOP het. Hier is die mees tipiese redes vir 'n GOP: 183; Julle nuut in 'n werk, en wil om op te staan ​​om so vinnig as moontlik te versnel 183; Julle sukkel in jou werk, en wil verbeter 183; Youd graag om te skuif na 'n nuwe rol, en wil om jouself voor te berei vir daardie nuwe rol 183; Julle goed in wat jy doen, en het geen onmiddellike aspirasies om te beweeg, maar wil net nog beter te kry 2. Identifiseer wat jy wil om te leer, of beter te identifiseer die drie belangrikste bevoegdhede (vaardighede, kennis, skryf) wat jy wil om te werk om jou doel te bereik. As jy nuut in 'n rol, sal hierdie waarskynlik die onbekende funksionele gebiede wat youve het min vorige ervaring met. Of dit kan wees om jou nuwe organisasie of span weet. As jy sukkel in 'n rol, kan hierdie dinge is geïdentifiseer in jou prestasiebeoordeling, 'n 360 leierskap assessering, of terugvoer van jou bestuurder of 'n afrigter. Ten einde voor te berei vir 'n nuwe rol, moet jy sal tot die vereiste vaardighede te identifiseer vir die nuwe rol wat jy nog nie het. Vir die ontwikkeling van leierskap, wat toegang het tot 'n leierskap bevoegdheid model kan jou help om te identifiseer die leierskapbevoegdhede jou maatskappy het geïdentifiseer as van kritieke belang vir enige leier. Jy kan óf evalueer jouself, vra jou bestuurder vir terugvoer. of vra vir 'n 360 assessering. Toe ek saam met 'n leier, Siek vra vrae aan die wat en hoekom te kry. Dit help my die bevoegdheid, die rede, en die relatiewe belangrikheid identifiseer. Mense soms sukkel om 'n 8220 sit; label8221; op die behoefte, so gesien dat bevoegdheid model help ons dit doen (8220; OK, so dit klink asof jy wil om te werk aan jou leierskap teenwoordigheid, of strategiese denke of wat jy nodig het om te verbeter jou finansiële vernuf is daardie reg 8221;.?) . Jy kan ook jou sterk punte te identifiseer. Sterkpunte kan dikwels verbeter word en ook aged om ontwikkeling aan te spreek. 3. Identifiseer 8220; ontwikkeling actions8221; om die behoeftes aan te spreek Hier is die mees algemene ontwikkeling aksies, ten einde van ontwikkelingsimpak gelys: 2. Neem 'n uitdagende opdrag in jou huidige werk 3. Leer uit iemand anders (jou bestuurder, 'n afrigter. 'N onderwerp deskundige of rolmodel) 4. Kry opgevoed word oor die onderwerp: 'n kursus. lees oor die onderwerp Soms, as jy daarna streef om 'n groter rol, die belangrikste stap in jou ontwikkelingsplan is om die rol of rolle te neem ten einde jou gereed te kry, dikwels 'n laterale skuif te identifiseer. Maar, gegewe die werk veranderinge is beduidende en moenie gebeur nie alles wat dikwels, 'n uitdagende opdrag is gewoonlik die beste manier om 'n bevoegdheid of vaardighede te ontwikkel. Sy diegene 8220; rek assignments8221; dat dwing ons om uit te voer, te leer, en het die meeste impak. Die ander voordeel van 'n ontwikkelings opdrag is dat hulle kombineer werklike werk met die ontwikkeling. extra8221, anders kan 'n GOP 'n 8220 geword; ding om te doen wanneer jy tyd het, en natuurlik, nooit gedoen word. Dan, sodra die projek is geïdentifiseer, te identifiseer mense wat kan help om die nuwe vaardighede wat nodig is suksesvol met dié projek (dieselfde vaardighede wat in stap 2) te wees leer. Byvoorbeeld, as wat nuwe projek gaan jy nodig het om verandering te lei, vind 2-3 mense wat werklik is goed op voorste verandering en gaan praat met hulle. 'N interne of eksterne afrigter in staat kan wees om te help met moeilike om eienskappe te leer, soos die bou van verhoudings. 'N Mentor kan dikwels help om te ontwikkel politieke vernuf, of organisasie vaardighede. Ten slotte, identifiseer enige kursusse, boeke, of webtuistes op die onderwerpe wat jy wil om te leer. 4. Ken datums, koste, en whos verantwoordelik vir wat die datum help jou om spesifieke en hou jou verbintenis. Enige koste moet deur jou bestuurder goedgekeur moet word. Terwyl jy sal verantwoordelik wees vir die grootste deel van jou plan te wees, kan jou bestuurder se het 'n paar dinge wat hy / sy pleeg om te doen om jou te ondersteun. 5. Bespreek jou plan met jou bestuurder Hoewel sy moontlik om jou eie plan en jou bestuurder nie betrek is, is dit gewoonlik help om jou bestuurders terugvoer, betrokkenheid en ondersteuning te kry. As vir een of ander rede youd verkies om nie om dit te doen (byvoorbeeld jy werk vir 'n ruk, byvoorbeeld), vind 'n betroubare afrigter of peer om dit te praat oor met. Deur beide van julle die ondertekening van die plan, sy soort van 'n simboliese tweerigting-verbintenis. 6. Implementering van die plan, opvolg dikwels, en besin oor wat youve geleer Hou jou plan in die voorkant van jou te alle tye. Check uit die items wat jy voltooi, sal jy voel 'n gevoel van vervulling. Dink na oor wat jy gedoen het, wat jy lees, wat jy geleer het. Wat was die lesse? Wat moet jy neem as 'n permanente deel van jou repertoire? Wat moet jy verwerp? Wat het jy van jouself geleer? Sy dikwels nuttig om 'n bestuurder te hê, vertrou afrigter of mentor om jou te help diegene 8220 ontbloot; V8 moments8221 ;. Wat is jou ervaring met GOP? Sou dit doen op hierdie manier word 'n verbetering? Het jy enige ander wenke om te deel? As youd graag die kwaliteit van jou GOP bepaal, sien my kontrolelys vir 'n groot GOP. Ek het nie meer uitstuur gratis templates. Met die groei van my blog, die volume van versoeke het onbeheerbaar te wees. Maar Ive gepubliseer 'n e-boek, The Great Leierskap Ontwikkeling en Opvolgingbeplanning Kit. wat bevat 'n GOP sjabloon en nog baie meer. Jy kan dit aflaai in PDF uit bogenoemde skakel vir net $ 7,99, of koop dit as 'n e-boek op Amazon. ITunes, en ander afsetpunte vir dieselfde prys.


No comments:

Post a Comment