Sunday, October 2, 2016

Maak Geld In Forex

Hoekom is Forex Nuus belangrik? Hoekom is Forex Nuus belangrik? In die begin van my handel dae, selfs by demo handel, ek het nie omgegee oor al die nuus. Ek gee slegs sowat kyk na die grafiek en voorspel die volgende skuif of dit op of af. Dit werk ok as daar nie 'n groot impak op die geldeenheid pare wat verhandel. Dit sal nie werk nie wanneer sekere nuus te doen 'n impak die pare selfs die grafiek lyk sy gaan om te beweeg in die rigting wat jy gedink het. Dit is een les wat ek geleer het. Ek weet dat die meeste nuwe handelaars wat wil vinnig geld te maak, altyd vermy uit die lees van Forex nuus omdat hulle dit nie verstaan ​​nie die ekonomie en die terme wat hulle gebruik. Ek het dieselfde probleem myself aanvanklik. So, sê Ek vir myself, as ek wil om te slaag in die handel aan my langtermyn winsgewende besigheid te wees, ek het in die poging om te leer en te verstaan ​​om te sit. Nou ja, ek verstaan ​​dat in ooreenstemming ingelig nuus en aktuele sake wêreldwyd is eintlik belangrik wanneer dit kom by die vind van wat die impak op my handel scenario Skryf in vir die blog via e-pos


No comments:

Post a Comment